kopia?

okej tredje inlägget på för kort tid känner jag men skriver iaf.
fick precis sms att det va en som trodde jag varit på stan idag han tyckte han såg mig. okej inte så konstigt tycker ni alla ser fel ibl. fick likadant sms för nån dag sen av en annan som också tyckte han såg mig. min morfar kommenterade för ett tag sen att han såg en tjej på stan som såg exakt ut som mig å han tuta på henne men så vare inte jag. min kompis sa för ett ganska bra tag sen att hon såg mig men när hon skulle hälsa vare inte jag. jag skulle på bio (okej det här va jätte länge sen) så säger hon som tar biljetterna "jasså ska ni gå igen?" "va?" "ja ni har väll varit på bio tidigare idag redan?" nej det hade vi inte. creeeeepyyyy. VEM ÄRDE SOM GÅR RUNT I VÄSTERÅS Å SER UT SOM MIG? eller jag kanske er ut som henne vem vet men det är ändå scary!
och sen det alltid återkommande "vet du vem du är jäääätte lik? SIBEL!" haha okej den är ganska kul börjar alltid skratta för jag tycker inte alls vi är lika men ändå. kanske jag som ser vanlig ut bara haha, blir ju jämnt tagen för nån annan noo jag vill se ut som mig inte som alla andra:( en tant förut fråga mig om jag bott i sthlm och hette emelie. vet inte men tydligen är jag lik a lot of folk.. NU ska jag göra nåt, bye.

gammalt inlägg jag skrev om när nåra tjejer nog fel på mig å trodde jag va sibel haha: sibel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0