sibel

haha förresten här om dagen gick jag på stan och skulle möta en kompis så hör jag nån ropa bakom mig

dom: SIIIIIBEEEEEEEEL!!!!!
jag vänder mig om för det gör jag alltid när nån ropar, spelar ingen roll vad dom säger eller om det är till mig haha.
så ser jag iaf två tjejer som står och ler som galningar och glor på mig, dom glor en liten stund och jag glor tillbaka haha sen kommer dom på att jag nog inte är sibel trots allt.
en av tjejerna: omg fett skämmiiigt, kom kom vi låssas att vi pratade om si...si...si...SVININFLUENSAN
den andra: åååååååh kom bara!  så drar hon iväg sin kompis haha.

jag höll på å dö! jag har fått höra att jag liknar henne ungefär hundratjugosjutusen gånger men haha det där va det roligaste sättet hittils!

och nej jag tycker inte jag liknar henne ett dugg
förutom att vi båda har mörkt hår? men tyckte de här va lite roligt faktiskt så jag skriver de iaf! puss å hej

Kommentarer
Postat av: melina

"du vet jessica"

"vilken jessica?"

"MIN jessica!!!"

"aha hon som liknar sibel?"

2009-09-26 @ 13:40:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH nej du driver vem har sagt det?!

2009-09-26 @ 19:27:18
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/
Postat av: paniz

HAHAHAH fettkul :)

2009-10-02 @ 18:16:54
URL: http://llooleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0