snabbiiis + troja

ikväll kom mats hem, äntligen efter två veckor på jobb resa. really missed him faktiskt haha! så det blir en riktig familje myskväll. men först ska jag ta en lång dush+bastu+inpackning, skööönt :D helgen ser bra (som om helg någonsin är dåligt?) å jag hoppas ni också får en bra helg! besooo

troja på tivi igår.. alltså killarna i den filmen - doooog. och hon den blonda, hon är ju så himla vacker!



okej fint då vet jag. visst det gör lite ont, speciellt att jag trodde något annat men vad ska jag göra? och förresten jag ljög, det gör inte lite ont - det krossar mitt hjärta. ja, du är del av anledningen till att jag mått sämre på sistonde, men det är jag som har låtit dig. det som gör mest ont, det jag inte förstår eller kan komma över, är hur du kan släppa allt så lätt & så snabbt? som om det är ingenting. men det är bara att gå vidare nu, man kan inte älta i det som varit.. trots att jag inte är så. jag kan inte släppa & komma över allt på tre röda. men det är mitt problem! måste sluta ha förväntningar, att du ska försöka. jag måste gå vidare. annars drar jag bara ner mig själv mer och mer.. ja jag måste gå vidare. men det gör ju så ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0