hello

hello min lite halvdöda blogg! anledningen till att den varit just halvdöd är inte att jag inte har nåt intressant å skriva, för let's face it, jag har aldrig nåt intressant å skriva precis. jag skriver för att det är kul att skriva & att kolla tillbaka vad man skrivit förut osv. anledningen är att jag helt enkelt inte haft nån lust/ork, men nu fick jag lite lust så here i am liksom. åh har saknat min blogg lite faktiskt, hur fånigt låter inte det haha?
anyway så har vi ju sportlov nu, älskade lov, och det har varit underbart! verkligen jätte skönt trots att jag inte har sportat, oh no inge skidåkning på hela sportlovet?!?!?! nej tyvärr det har inte blivit så. har mest sooooovit och umgåts med vänner å familj. lovely tycker jag. kom nyss hem från en super mysig å rolig fika på gränden, favorit mys stället på stan.
det var allt jag kommer på slash orkar skriva för tillfället. hoppas ni har det bra å njuter av livet, puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0