robbieee♥

åh robbie williams konsert på 1an, love him watch it!!

imorse klockan ungefär halv fem på morgonen bestämde jag å louise oss för å göra en film, eller nej vi planera de typ hela natten men det va då det blev av haha. 20 av cp dans, karate och lite friskis-tränings-feeling på slutet blev de. sen sov vi typ hela dagen, gick upp å åt frukost och sen gick vi å la oss igen haha! fast ja vi sov inte precis.
sen har dagen å kvällen bara försvunnit och nu sitter jag som saaagt å kollar på robbie williams (♥♥♥) som, för dom som inte visste, är brittisk. aaaaaaaw. funfact nivet.
nu ska jag väll sluta skriva. jag e himlans trött. hejdå:*

tänkte på en grej när jag såg bilden, alla killar får mkt mer pann-rynkor än tjejer? varför? haha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0