nio sanningar...

tjenarrrrrreee.
kul dag i skolan igår haha har faktiskt saknat alla under lovet! helgen är fullproppad, svårt att ställa om efter lovet då kunde man göra vad man ville när man ville men nu har man två och en halv dag på sig att klämma in allt innan det är måndag. jaja men det är kul iaf!
hade skrivit ett inlägg men det försvann JIPPI så drar "nio tråkiga sanningar" ist:)


JAG..
1. .. blir otroooligt tjurig när jag blir väckt
2. .. har väldigt svårt å bestämma mig
3. .. jag väl bestämmt mig brukar jag ändra mig och inte ens komma ihåg vad jag tyckte förut
4. .. börjar alltid le när något dåligt/sorligt händer. vet inte varför typ försvarsmekanism, "fake a smile"?
5. .. önskar att jag va bättre på en massa saker tex läsa av människor
6. .. älskar överraskningar
7. .. är en riktig filmgeek, fråga vem som helst av mina vänner haha
8. .. hatar när folk inte vågar stå för vad dom tycker, och anstränger mig verkligen för att inte vara en sån
9. .. faller big time för charm. big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0