jappelijapp

okej hahah tjurig.tjej_94 men ibl får man. är inte så tjurig längre, typ.
men har fått en massa tankar nu på kvällen, for example att jag saknar många. väldigt mycket. väldigt väldigt mycket. väldigt väldigt väääääldigt mycket. ja you get the point.
skolan börjar på torsdag men tack och lov ärde fredag dagen efter! tror den här terminen kmr gå jätte fort med ja, allt, och snart kmr vi alla stå där å grina (jag kmr gråta som fan, ja) på avslutningsdagen och lova varann att vi kmr fortsätta ses och inte tappa kontakten bara för att vi börjar på olika skolor. not true såklart men nivet det är så man säger.
imorgon ska jag åkså HAHAHAH fint att jag råkade stava också fel imorgon ska jag också träffa gabbiii som jag inte träffat på lovet almost och som jag saknar very much så det ska bli mysigt!!
men nu ska jag sluta skriva å försöka vänta tillbaka dygnet. duktig.tjej_94! kuliggulig jag e e e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0