i love you maaan

heyyy sitter å kollar på biggest loser för gabbi gick just å glömde berätta vart hon lagt apparaten (lr fjärrkontrolen för er som inte förstår mina betydelser för vissa ord).
vi har chillat biffen hela dagen hahahaha skoja jag säger aldrig så men vi har tagit det lugnt, kollar på film å mysit. såg i love you man & en till som jag glömt namnet på nu (haha eh?) men båda va skit bra tyckte jag börja typ grina på sista haha jag är löjligt känslig när det gäller filmer faktiskt. men det har vart very mysigt och skönt man måste njuta av sista jullovsdagen right??
skola imorgon men jag ser inte på det helt hemskt faktiskt hur konstigt det än låter, okej jag kmr inte tänka såhär imorgon när väckarklockan ringen men liksom det är fredag dagen efter och vi kmr knappast få nå läxor eller så. alltså blire mest å få träffa alla knäppisar man inte hunnit under lovet och sen ärde helg igen! nästa vecka blir det tuffare för då är det en hel vecka vi pratar om, men jaja sånt är livet. skola.
hitta apparaten nu, i matteboken som gabbi satt å läste i hahaha. japp. förresten what is up with the väder? så kallat att man typ inte kan gå utanför dörren utan köldskador.. ahja puss å hej nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0