happy new year

sitter hemma å degar nu, hyffsad huvudvärk men dom senaste dagarna har varit super roliga haha! lite kort då
onsdags åkte hem till loiz sen kom julia och vi sov där, very mysigt very kul! dagen efter kom sten å hämta oss, vi åkte å handla mat för vi skulle laga tacooos sen hem till julia å kmr inte ihåg vad vi gjorde men plötsligt bah shit vi måste börja fixa oss dom kmr snart!!! panneeeee (sista va louise som ni fattar). för vi skulle ha typ lite tjejmiddag innan stan, myselimys. iaf så kom dom, vi laga mat, skrattade gud vad vi skrattade haha och ja sen åkte vi taxi till stan som ni märker skriver jag inte mkt detlajer men det är mest för jag inte orkar haha:D
anyway vi åkte till stan blablabla sen missa vi bussen fast det va inte vårt fel jag å louise va typ vid den när den åkte men så hämta sten oss och vi åkte hem till julioa. idag vakna vi typ två, tre knalla jag louise å natalie ner å åt frukost och fåna oss sen några timmar senare vare dags att åka hem så ja. där har ni dagarna fattiga på detaljer men antagligen too much info ändå.
nu ska jag vila å sova och ja, you get the drill. puss hej hoppas ni haft ett kul nyår!

Kommentarer
Postat av: louise the fucking best!!!

hahaha undra varför du inte "orkade" skriva detaljer, minns du några?

2010-01-02 @ 05:21:22
Postat av: Anonym

hahahahahh fuck-you

2010-01-02 @ 14:10:00
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/
Postat av: julia din älskling

hahaha exakt.

vad hände i taxibilen jessi? :)

2010-01-03 @ 15:10:17
URL: http://juliabroman.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg vilka cp barn jag kmr ihåg allt ju så sluta mobbas:(

2010-01-03 @ 22:08:39
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0