glee& zuuuumba

sitter å kollar på glee, hur bra serie som helst ju! never seen it before för jag har aldrig hunnit men det är typ repriser nu. mygosh jag önskar att jag var bra på å sjunga, kanske inte sådär alla-i-rummet-säger-wow bra fast det skulle va kul.. men iaf okej liksom haha.
hade zumba sista lektionen på dansen, det.va.skit.kul! ska "prova på" sen när det börjar på riktigt för idag var det bara med skolan men det va iaf typ dans fast enklare än riktiga koreografier och sen snabbare så man får upp pulsen mer. nu ska jag strax till friskis, dags att komma igång med träningen igen. wish me luck snart är det sommar, jag lovar att det kommer gå mycket fortare än man tror så ja, vihörs. kissesssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0