:)

såg ni rubriken jaa? betyder happy inlägg:D haha orkar inte vara sur när jag är på bra humör men va tvungen att få ur mig det bara.
när jag reste mig upp nyss kändes det konstigt i foten haha så jag kollar ner och ser att det sitter två toffsar runt den.  what? hur kom dom dit? haha de tyckte jag va lite kul. en annan grej som är kul är att lovisa skrev sch på mitt finger igår. nivet som typ kändisarna tatuerar på pekfingret? ah fast hon skrev det på min tumme. haha tog bild på det för det såg så fint ut. försök själva att göra ett snyggt ssch med tummen ist för pekfingret. inte så snyggt. äsch har inget å skriva å då blire sånahär inlägg. "för jag brukar ju jämnt ha en massa intressant å skriva". yeah right. nej nu ska jag göra nåt. take care pusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0