sjukt inlägg

fan. usch jag är så trött på att vara sjuk och hur man känner sig då, ingenting är bra och allting känns värre än det egentligen är. tänkte gå till skolan idag (därför jag är uppe liksom) men det går inte, gör dö ont att ens röra sig. imorn tänker jag gå även om det känns såhär. 1. jag missar hur mycket som helst i skolan när jag e hemma 2. det är skittråkigt att ligga hemma och göra ingenting hela dagarna. jaja, febern är borta idag iaf så det är ju bra men grejen är haha att jag kan ligga å sova och göra ingenting hela dagen och sen klockan nio på kvällen är jag helt utmattad iaf.
orkar inte skriva nu. ska sova. förlåt att hela inlägget blev om sjukhet (sjukdom?) men så blire ibl. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0