into the light of the dark black night

hahahhahah sitter och dör åt den där hemsidan med felhörda låttexter... hur kan man egentligen få Dom jävlarna tog min älskling där till Fjärilen åt min efterrätt ? ja jag tycker det är kul å det finns hur mkt som helst. felsms.se är också roligt ibl (fast inte lika), det är roligt när något blir fel helt enkelt haha.

usch känner mig jätte seg, har feber så det kanske är därför. febern är på grund utan en inflammation så nu ska ni få höra! har känt mig jätte seg å trist hela helgen, sen börja jag få ont i lördags å det blev bara värre så idag åkte jag till läkaren å upptäkte en inflammation. inflammation=penicillin och ingen träning i/på två veckor. så nu vet ni det också. skitdrygt jaapppp. nej nu ska jag sluta skriva men känns som det kmr bli en del inlägg ikv eftersom det är min första dag back så att sägaaaaaaaa. puss.

två helt underbara bilder i alla hjärtansdag-anda hehe. bye:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0