första april

oj länge sen jag va inne här.. just nu sitter jag å försöker lista ut varför inte nässpray funkar på min näsa?!
har haft värsta dilemmat dom senaste dagarna när jag försökt att sova, när jag andas genom munnen gör det så galet ont i halsen att jag inte kan somna och när jag försöker andas genom näsan går det inte att andas över huvud taget. älskar att vara förkyld<333333 nej. inte sant.
JAJA nog om det, idag är det första april! vill luras men har ingen å lura haha, får lista ut något iaf. imorgon är det andra april å då fyller min lilla jonte år! 5 stora!


här är min lilla apa, han är knäpp haha.
hoppas ni får en bra dag, ett bra lov å att ni inte är lika lättlurade som jag är.. BES O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0