fint träningsinlägg♥

my mother kom nyss med ett träningsställ (kan man säga så? jaja träningskläder) som hon köpt idag. såna där tights å en vindjacka. grejen är att jag aldrig haft såna riktiga träningstights förut så när jag prova dom DOG JAG. aldrig haft nåt så skönt å bekvämt på mig in my life:| ni kanske undrar varför jag skriver det här? för jag älskar dom, va tvungen att skriva det nånstans å datan va närmast hehe.
nu vet ni det, är supertaggad på att börja träna igen på riktigt. så fort jag blivit frisk ska jag köra hårt som tusan (vågar inte än, när jag tränar med halsont får jag typ värsta andnings astma anfallen, inte kul) så nu vet ni det också! bye:*

p.s. vet inte om det beror på att jag kollar på biggest loser som jag blev taggad också haha? dom är så himla motiverade och eftersom det är finalen nu så är skillnaden så galet stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0