så. typiskt. mig.

okej jag är lite små sen som vanligt så krigar på cykeln för att komma till friskis (för att spinna) på under 5 minuter. YES JAG KLARA DET!!!
så kommer jag in och det är inte alls någon spinning 18.45? what?! jasssååå det va ute på rocklunda. jippi.
så antingen försöker jag kriga vidare till rocklunda på minder än fem minuter eller åker hem, visste att jag aldrig skulle hinna så jag börjar cykla hem och planerar att springa en runda ist. snilleblixt, jag är ändå ute -  jag cyklar till björnö å springer ist! så jag byter håll och börjar cykla ditåt men så kommer jag fram och skogen är kolsvart,
aint no sunshine när alla fucking träden är i vägen
, så va klockan ganska mycket åxå så solen va typ borta. så jag börjar cykla hemåt igen men när jag ändå vart ute å cyklat i en halvtimme så kan jag ta en halvtimme till så blir det nästa lite som ett wannabe spinning pass? så jag börjar cyklar runt utan att veta vart jag är på väg,
lite hamre här, lite stan där, lite talltorp här, lite jag-är-så-lost där. och ja sen kommer jag hem lite mer än en timma senare heeelt slut i benen. andra snille blixten idag haha! jag borde köra bastu med hårinpackning och lasse på högsta volym. sagt å gjort, bastun är på så nu ska jag hoppa in i duschen mens den blir varm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0