i am the eggman, you are the eggman, i am the walrus

mina gosungar stack nyss, vi myste å kolla på film. skönt å träffa någon efter två dagars eremitkräfta wannabe.. okej jag e trött så de här inlägget kmr kanske bli lite konstigt haha!
vi kollade iaf på across the universe, en film med en massa beatles låtar. typ som mamma mia men annan handling och beatles låtar ist för abba.. ja inte så mkt som mamma mia då men anywaaaay så va den SÅ HIMLA BRA!
handlingen va bra och låtarna så man ibl fick rysningar! såg att pirates of the caribbean 2(haha va tvungen att kolla stavningen..) är på femman nu åxå. johnny depp; man dööööör!!

men gud jag är värsta filopedden, mottsatsen till pedofil jag gillar alltså gubbar, okej alla tkr johnny depp är snygg och han är INTE en gubbe! men ja dom som känner mig kan ju ha märkt det redan.. "kanske" haha men dom ser bara bättre ut en småkillar, inte mitt fel!
nej nu babblar jag bara, är trött fast jag har ingen aning om varför. kanske för att jag vet att jag måste upp tidigt imorn.. ahja vihörshejochdå :*



p.s. shit vilket långt och rörigt inlägg! wellwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0