hah nördnördnördnörd

trodde det va måndag idag men neeej det va tisdag! wiho that means onsdag imorn (för dom som inte kan veckodagarna) which means en dag mindre till helg och GREY'S IMORN!
Grey's anatomy, säsong sex på femman klockan nio onsdagen imorgon (orkar inte kolla datum)!!!

House började idag åxå, orkar inte ens prata om det som hände för ja om någon såg fattar den.
så va det repris på dom två sista desperate housewives avsnitten, still is, eftersom det är säsongstart på tisdag. mygoood vilken nörd jag är! men nej det enda jag gör är faktiskt inte att kolla på tv:(

haha grejen är att i alla serier eller filmer som jag ser, fast jag aldrig sett ett avsnitt förr eller vet vad filmen handlar om så lever jag mig in så mycket haha! tänkte börja berätta men nej inlägget är redan så långt och jag kmr låta ännu värre om jag börjar så nej. undrar om det är mycket bättre att inte kunna ta åt sig av något man ser.. alls? haha nej nu räcker det. GOOD NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0