blackbird

okej jag tänkte skriva ett inlägg om hur kul det va igår men nej jag måste skriva av mig.

jag bryr mig inte ett skit om vad du säger. eller jag försöker.
visst det kanske inte blir lätt, visst kanske 90 procent misslyckas.
i-don't-care, för isf tänker jag vara en av dom där 10 procenten.
dom andra som lyckats har haft allt stöd säger dom, men det gör
faktiskt inget om inte du stödjer det. för det är mitt val, jag har
redan valt och det kommer inte att ändras. det går inte, jag kan
inte även om jag ville. för jag har faktiskt tänk på det, att välja
något annat alltså, att göra som du vill. men jag kan inte, när
jag försöker föreställa mig mitt liv så, då går det inte. jag tror
helt ärligt att jag skulle vara olycklig. med mitt liv, med mig själv
och med mina val då. jag vet att du inte vill att jag ska vara
olycklig och jag vet att du bara vill mitt bästa och det är därför
du försöker få mig på andra tankar. men det här är för mitt bästa.
och det här gör mig lycklig. så sluta tvivla på mig, för jag kommer
inte ändra mig. jag ska, jag har bestämt mig redan. för länge sen.
jag ska, och då kommer du ångra allt du sagt men det gör inget
jag kommer att förlåta dig. jag ska kämpa och jag ska lyckas.
varför? det finns inget annat alternativ för mig. så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0