virrig virrigare virrigast

fick hem omdömmen från skolan idag, helt okej ganska nöjd med dom!
sitter å kollar på kläder å skor nu, har klickat hem lite från modekungen som jag hoppas kmr snart, blev tröjor, bälten och ett par klackisar som jag inte alls behöver men jag kunde inte låta bli klackskor är det bästa! lite skuldkänslor nu haha men så fort jag får dom kmr allt va som bortblåst kan jag ana. lårhöga stövlar som många har köpt är dösnyggt ithink men inte min stil riktigt, högklackade ankleboots där emot.. uhlala haha! låter som jag vet inte vad nu men men that's life, äsch vene vad jag pratar om längre men slänger in en till låt, fick den på hjärnan när jag skrev förra rubriken så here it comes. lite gammal ja men skit-samma:)

kiss kiss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0