tisdag eller måndag?!

men gud är det tisdag eller måndag idag? orkar aldrig hålla kolla på dagarna på lovet hehe.
dagen började med en hurtig promenad med pernilla å hundeeen, sen bakade vi massa när vi kom in och åt brunch framför tivin. kolla på bridget jones, som vi har sett så många gånger att den är bra bara för att det är så många minnen med den haha.
sen va vi så sega och orkade inte göra nåt så vi flytta till sängen å satte på the prestige hon hade no faith men jag lovade att om hon inte älskade den skulle hon få massage. tyvärr för henne va den BÄST och hon älskade den. hehe.
hon har iaf åkt hem nu och jag har precis käkat. ska iväg å traina nu taggad taggad taggaaaaaaaaad!


bild1.what? bild2.whaaaaaat? bild3.rådjur med hand i ansiktet.
HAHA alltså vad gör jag när jag är själv? krejzykrejzy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0