!!!!!!!!!!TFYvdwehfierjoifjioefr

åh vad arg jag blir, illamående typ. kollade runt på några bloggar och det va flera som skrivit om pälsindustrin, mycket eftersom päls är "hett" i vinter så alla vill ha det. jag har absolut inget emot päls, det kan va riktigt snyggt på dom flesta. bara det inte är äkta!! såg flera bilder som folk hade lagt upp och det är verkligen så man mår illa.
folk flår djuren levande, levande, rycker och drar av pälsen när djuret fortfarande lever.
inte nog med att man dödar så många djur för att se snygg ut, nej man ska plåga dom exta mycket eftersom det.. vaddå, tar längre tid att döda dom först och sen ta pälsen? åh det är så hemskt, mådde verkligen illa när jag såg bilderna först men jag klara faktiskt inte av att leta på google efter bilder så jag länkar till tyras blogg ist, en av dom som skrev om det..
kan inte skriva mer jag blir bara arg, men hallå ni kan se snygga ut utan att stödja det här? köp fusk päls vafan, och det finns säkert nackdelar med det men just nu kmr jag inte på något värre än det dom gör mot djuren. jaja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0