t i r e d

good day, efter simningen så kom jag på att jag glömt schampoo å balsam så jag fick gå till kassan å köpa.. i bikini. köpte en sol-polett grej åxå så jag ska bli lite bru..mindre blek:)
så ligger jag där i det blåiga ljuset och tänker på hur starkt det lyser, som ett jävla rymdskepp över mitt huvud, och så kommer jag på att ansiktsförstärkare är på! whaaat, första solning på jag vet inte hur länge och så va den på utan att jag visste om det?! så om jag ser ut som en hummer i ansiktet imorn kommer jag inte vara glad. i-lands problem.

sen tog jag en macka när jag came home, allt jag ätit idag är mackor! men middag=tacos så jag överlever nog. ifall ni ville vetaaa:D pratade med gabbe, den muppen ska på kryssning. VARFÖR ÅKER ALLA PÅ KRYSSNING?! jag vill åxå:(
ahja ska ut med hunden nu,pussusususs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0