smile !

hallå ja är död känns det som, ont i lår vader armar axlar huvud (haha orka att jag börja sjunga på huvud axlar knä å tå nu.) och ja överallt men klaga ska man inte för det betyder väll att träningen ger resultat? eller bara att jag suger på att strecha:)!

lite förvånad över att bloggen fortfarande lever som alla så fint säger haha, brukar sluta skriva efter typ en vecka MAX men inte nu inte. så kul å läsa gamla inlägg å se gamla bilder så jag tar nog å försöker fortsätta skriva vare sig nån läser eller inte!

förresten ifall någon som råkar läsa är bra på att göra headers eller blogg design så får den personen gärna vara gullig å fixa min blogg
(!!!) för som ni ser själva är jag inte precis toppen påre.

men nu ska jag hoppa i varma sköna duschen, måste bara säga att dagen idag va gr8 skrattat så jag gråtit har jag!
bye now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0