sanningar om jesssi

haha fint prata om sig själv i tredjeperson, desperate housewives tog precis slut. susan är seriöst dum i huvet.
snart ska jag hoppa in i duschen och försöka göra världens kraftansträgning och komma i säng tidigt! men föörst tänkte jag skriva några sanningar about me!

1. jag är helt knäpp när jag är själv, seriöst cepe haha..
2. jag har inte träffat min pappa på.. 3 år?
3. jag kan prata spanish
4. om jag passade i det skulle jag antagligen färga håret blont
5. jag har stora krav på mig själv
6. när jag fastnar för något (låt, film vad som helst) så
fastnar jag verkligen
7. jag hör ganska ofta att jag är kräsen när det gäller killar men tycker inte det själv haha?
8. jag vill bli skådespelerska när jag blir äldre
9. jag älskar att kramas haha :D
10. när jag var liten och inte kunde somna brukade jag tänka på allt jag skulle göra om jag kunde trolla.. haha


blev en himla massa jagjagjag men så ärde nu, orkar inte tänka är för trött. puss 'n kram



mindre normal bild utan makeup (!!) men jag gillar bloggar med mkt
bilder så därför försöker jag också lägga upp bilder ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0