rosa bandet galan

sitter å kollar på det nu, hade trean på i bakgrunden först bara men det verkar ganska bra faktiskt.
fint, om ni förstår hur jag menar? man borde verkligen kolla, kanske inte så mycket för att det är
krims å krams hit och dit utan för det är en viktig sak. varje dag dör 4 kvinnor i bröstcancer det är
inte lite precis. det är mycket mer runt rosa bandet och bröstcancer än blåa bandet och prostatacancer,
tycker jag iaf. undrar om det är fler som får bröstcancer än prostatacancer eller om det är så av nån
annan anledning? av alla mina tankar är det faktiskt lite tänkvärt! sju tusen kvinnor per år får bröstcancer.
ja rosa bandet galan verkar iaf se-värd så se-den!

antagligen inte allt från mig för kvällen eftersom jag updaterar typ 200 gånger/dag men ja hej så länge haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0