dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas..

..varning för ras

kom hem från träningen för en stund sen, åh vad jag älskar att träna! tycker det är mkt roligare än förut så det är ju toppen :D men tränar för lite känner jag, måste börja oftare och träna hårdare! yes de här kmr bli brabra

kom på en greej ärde bara jag som alltid gäspar om jag ser någon göra det (på bild, tv eller verkligheten spelar ingen roll) haha? såg nyss en bild när en hund, ja en hund, gäspa och vad gör jag? drar till med världens störtsa gäspning hahaha sen börja ja skratta för det är lite fånigt igentligen. nej nu börja jag gäspa för jag tänker på gäspningar så mkt.. om ni undrade alltså!!  haha "om", klart ni vill veta om mig och mina gäspningar liksom..

nej nu ska jag duscha ist för å sitta å vimsa om ingenting, byeee!
(hittade en hemsida med underbart fina bilder så jag slänger upp en av dom!)


Kommentarer
Postat av: vilmis

JAG GÄSPADE NÄR JAG LÄSTE HAHAHAHHAHA!!!

2009-10-06 @ 19:51:41
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHA DOG!

2009-10-06 @ 22:51:18
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0