list

fick lust å göra en lista så.. jag gjorde en! haha inte så himla otroligt intressant but still:)

DITT LIV:

Vad heter du? - jessica
I mellannamn?  - jessi skrev jag först HAHA mena michelle
Vart bor du? - västerås, södra skiljeboo
Trivs du där? - jorå
Brukar du läsa horoskop? - nä, eller om jag har tråkigt kanske
Har du körkort? -  nej men skall skaffa!
Favoritdjur? -  hund
Vad spenderar du dina pengar på? -  onödiga grejer.. och så kläder :)
Brukar du bli för full? -  nejdå
Antal kuddar i sängen? - five, rock on kuddar!
Kan du baka bullar? -  ahdu
Bläck eller blyerts? - bläck<33333
Mc donald's eller burger king? - mc donalds
Är du allergisk mot något? - no
Äger du ett busskort? - ja. håller tummarna för att inte tappa bort den.. också, tredje gången gillt.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön eftersom den va grön från början! smart punkt se, det är ju gräs från början och det är ju grönt?
Hur ser du ut idag? - mysig
Nästa mål i ditt liv? - tänker inte skriva haha, awkward
Vad såg du senast på tv? - ghost whisperer, right now. vill ha barney:(
Hur svarar du i mobilen? - hallå oftast, beror på vem som ringer
Vem ringde dig senast? - mami
Vad sa den som ringde? - hm.. att hon va påväg hem trorja haha!
Antal timmar sömn inatt? -  7,5 timmar, blev väckt för tidigt</3
Sov du ensam? - j to the a

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: förutom jag? lajla
Såg dig gråta: andreas
Fick dig att gråta: tänkte på pappa. haha klyschigt det låter.
Du gick på bio med: lajla, zombieland<3<3<3
Du gick på stan med: pernilla å nico, oj ett tag sen. NEJ förresten det va melina:)
Skällde på dig: mats, för jag inte ville gå upp. hehe
Skickade ett e-mail till dig: facebook, alltid facebook

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - men ja
Bråkat med ditt husdjur? - ja han vill aldrig göra som jag säger.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? JA, så coolt när det händer haha:D
Tar du droger? - nej. touchie subject..
Vad är du mest rädd för? - jag vet inte, va svårt.
Vilka kläder sover du i? - punktpunktpunkt
Vart vill du gifta dig? - på strandeen:)
Vad hatar du verkligen? - just nu: humörsvägningar, både på mig och andra. eller inte den roliga sorten när man går från typ jätte glad till galen till hyper till glad men ja ni fattar.
Har du varit kär? - not sure
Kör du bil? - nej men ska ta körkort hohoho.
Har du ett jobb? - no
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja det gör jag:)
Är du ett hälsofreak? - HAHA. motsatsen till hälsofreak: jessica estigarribia

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - hahaha jag och kändisar, ajajaj :(
Är du ensam nu? - yes
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - old songs
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? - jo men max två :)

FAVORIT:

Rum i huset? - mitt älskade rum
Typ av musik? - allätare
Månad? - o l i k a

HAR DU UNDER DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? -  hm tror inte det
Köpt någonting? - jaaa:)
Varit sjuk? - nä
Sjungit? - all the time
Sagt "jag älskar dig"? - ja!
Velat säga till några att du älskar dem? - vene tror inte det så jag antar nej
Träffat nån ny person? - i affären haha räknas kassörskan?
Saknat någon? - j a
Kramat någon? - ja hughug
Pussat någon? - ja kisskiss
Haft sex med någon? - nej

FÖRSTA:
Första bästa kompis:  melajna å gäbby:)
Första jobb: sommarjobb på global living (y)
Första inhandlade skiva: jag kommer ihåg det som om det var igår, året var 1999 och jag var fem år. nej, jag kmr inte ihåg haha:(
Första förälskelse: kommer inte ihåg:o ..guldfiskminne...
Första begravning? - aldrig varit på begravning
Första piercing/tatuering: ears

SENASTE:
Låt du hörde: kommer icke ihåg. haha ja guldfiskminne som sagt
Film du såg: disaster movie gick på tv1000, den sög. eller nja den va lite rolig ibl heh.
Människa du slog: ingen jag är så snäääll :)
Stora Bussresan : HAHA ingen aning.
Långa samtal: med.mig.själv. haha nej jag kommer inte ihåg(y)
DITT LIV:
Vad heter du? - julia
I mellannamn? - anne
Vart bor du? - tidölindö
Trivs du där? - bara på sommaren
Brukar du läsa horoskop? - händer väl om jag bläddrar förbi det
Har du körkort? -  nope
Favoritdjur? -  emma ingvarsson, som sagt
Vad spenderar du dina pengar på? -  clothes
Brukar du bli för full? -  nej
Antal kuddar i sängen? - fyra
Kan du baka bullar? -  nej
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? - mc donalds
Är du allergisk mot något? - skaldjur, pollen
Äger du ett busskort? - nej,inte efter att ha tappat bort 4 stycken..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blue
Hur ser du ut idag? - blek och äcklig
Nästa mål i ditt liv? - gå minst g i alla ämnen till julen
Vad såg du senast på tv? - one tree hill (L)(L)(L)(L)
Hur svarar du i mobilen? - hallå eller hej det är julia
Vem ringde dig senast? - martin
Vad sa den som ringde? - lite olika
Antal timmar sömn inatt? - 10,men har vaknat ett antal gånger
Sov du ensam? - jajjamen

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: matilda "räkan" rahkolin
Såg dig gråta: ebba tror jag nog
Fick dig att gråta: hahaha min spanskalärare emma, haha komplicerat och det var egentligen inte alls hennes fel..
Du gick på bio med: oj, det kommer jag inte ihåg
Du gick på stan med: matajldaaa
Skällde på dig: någon lärare förmodligen
Skickade ett e-mail till dig: facebook

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - såklart
Bråkat med ditt husdjur? - nej? eller det var en kanin och ett akvarium
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? ja! så jävla läskigt!
Tar du droger? - men självklart
Vad är du mest rädd för? - svår fråga, men att någon nära blir svårt sjuk tror jag
Vilka kläder sover du i? - trosor och t-shirt
Vart vill du gifta dig? - antingen i en kyrka eller på en härlig strand på typ hawaii i solnedgång
Vad hatar du verkligen? - cancer
Har du varit kär? - yes, I have
Kör du bil? - nepp
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja såklart, men det är skönt att vara ensam också
Är du ett hälsofreak? - nej inte direkt

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - kändisar,alltid! ;)
Är du ensam nu? - yes
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - jul låtar!
Vill du gifta dig? - japp
Vill du ha barn? - japp

FAVORIT:
Rum i huset?
- mitt rum
Typ av musik? - det mesta
Månad? - juni juli agusti

HAR DU UNDER DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit?
-  kan hända,men inte så mycket
Köpt någonting? - jao
Varit sjuk? - jag är BU-HU!!
Sjungit? - yesyes, where do you go when you're lonely, eller vad säger du bella?;)
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Velat säga till några att du älskar dem? - nej, inget sådär måste jag känt
Träffat nån ny person? - va?
Saknat någon? - när saknar jag inte?
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Haft sex med någon? - nepp

FÖRSTA:
Första bästa kompis: hanna svensson!!
Första jobb: seglarinstruktör på seglarskolan typ
Första inhandlade skiva: jo,för det kommer jag ihåg!
Första förälskelse: en kille som hette john på dagis, haha!
Första begravning? - mormor
Första piercing/tatuering: har bara i öronen

SENASTE:
Låt du hörde: the kooks - watching ships in rolls
Film du såg: män som hatar kvinnor
Människa du slog: inte vet väl jag
Stora Bussresan : till kramfors nu när vi spelade sm steg1
Långa samtal: jag pratar ofta långa samtal (; men tror det va elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0