all my loving

fulproppad dag idag! herregud verkligen haha men kul dag också, många skratt.
sitter å kämpar med so:n nu och sen vet jag inte riktigt vad som händer ikv än men det är lördag fan nåt kul ska hända! hittade en jätte gullig text förresten, eller jag tycker den va gullig iaf så lägger in den med. it's about love, inte det lättaste kanske, god morgon liksom?
man ska vara på men inte föör på för då blir man dryg! intresserad men inte föör intresserad då blir man inte intressant! flörtig men inte föör flörtig då blir man horig.. eller iaf lite slampig. man ska inte vara för svårfångad, men inte heller för "lätt".
haha gud vad alla ska krångla till det, det där va typ en tusendel av allt jag kmr på. äsch nu orkar jag inte grubbla på det:) här kommer iaf den fina texten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0