kom på en bra rubrik?

hallihallåhejdå. nej jag skoja bara, inte hej då:) min humor är underbar indeed.
jag kom på varför jag updaterar 200 gånger/dag (snarare 279) det är för jag har min älskade lilla bärbara data som alltid är på så när jag e hemma brukar den oftast vara i knät. "och när jag ändå är inne på datan kan jag ju skriva ett onödigt inlägg" ungefäär. så äre. och sen är det så kul att läsa gammla inlägg så det är lika bra att skriva ofta när jag fortfarande har lust för snart kommer jag tröttna. förvånad att jag hållt så länge:o grattwis tiwllh migh tiiiiiiep;***

kom hem från gabbi precis, mysigt å träffa henne har inte setts på all the lov. inte så mkt kanske, men jag tycker det så !!! . och nu sitter jag å kollar på nåt som ska vara en skräckis på teve, får se om jag somnar haha. p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0