zomieland!!!

sitter på mats data å skriver. love it för den går så snabbt haha min bärbara har ju sina moments.
jag å pernajla planerar bio ikv, länge sen jag va på bio:( känns det som iaf, har blivit lite beroende.. haha nej men iaf så ska vi se ZOMBIELAND! har velat se den så det blir ju toppen :D

förresten hade hon inte sett mulan, ska tvinga på henne det senare för den är fett bra haha! älskar disney filmernaaa ♥
förresten nummer två, mina fina flikar som jag fixade under headern idag syns inte på den här datan?! hoppas dom syns på era datorer iaf:(
måste gå å fixa mig lite nu.. eller typ ta på mig riktiga kläder haha. puss

i know you want me, you know i want you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0