american sweethearts

BACK, haha jag hann med bussen.. sprang...
träffade melly på stan och vi va ju allmänt störda som vi alltid är when we meet♥ käka på donken eftersom jag upptäckte att mina pengar typ är slut.. vart tog dom vägen?! :(
sen vare rep iaf, kul som alltid.. eller nej för jag försökte sticka och så blev allt fel så jag fick damp och drog upp allt men då blev det sämre (knappt möjligt..) och vår ä-ä-älskade syslöjdslärare som redan tror att jag inte kan sticka (JAG KAN, blev lite fel bara!) kommer börja babbla att såååå ska man inte göra om man for exampel vill ha bra betyg!!!!!!!!!!!!!!!!! okej lite damp nu jag blev sur. (nej hon är inte engelsk, islänsk faktiskt så fråga mig inte varför hon säger "for exampel")

grey's slutade precis och idag SKA jag sova i tid för jag failade stort när jag försökte igår. imorn ärde torsdag SEN ÄRDE FREDAG hihihi blev glad igen. humörsvägningar.se haha nej nu räcker det. puss!!


fan det är american sweethearts på tv, en film haha inte så dålig som den låter på namnet! nej jag ska ändå sleepa i tid! punkslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0