shenare bloggeeeeen

nej jag skoja HAHA (rubriken) har fin humor nu känner jag eftersom jag tyckte det va kul! verkligen:)
ahja nu är ju hela fucking viksäng i sthlm och har kul, mindre kul att jag inte kunde följa med men men det kommer nåt nytt kul snart i guess.
ABOUT THE GYMNASIEVAL
, vaaaaaaaaaaa, helt seriöst alla snackar och skriver överallt om vart dom ska gå jag har inte ens bestämt mig än? och idag sa mami att det ska va klart innan jul? vad är det här. det finns ju typ hundratjugotusen linjer å välja mellan och alla säger olika om vilka skolor som är bra å dåliga.. antar att det beror på vad man vill gå och så men ändå! känner mig ganskaa vilse just nu. fast tror det är ganska uppblåst, det är kanske inte så livsavgörande vilket gymnasium man går på som det känns just nu. eller? esch, le så blire bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0