såna här dagar ska man inte kalla heta, dom ska heta kalla

kom just home, bra start på helgen (start? helgen är typ 2 å en halv dag men ah..) så nu är jag på toppen humör!!
ska till carlforska å kolla lite snart, tror faktiskt det blir nån linje där till gymnasiet meen jag är lite inne på 3 olika. det finns så himla många program, linjer whatevereeeeeeeer så det är skit svårt å välja?! mami sa att när hon gick så fanns det typ 4 linjer å välja mellan.. eller nåt sånt, man borde ha nåt mellanting för nu har vi typ 106 linjer? ahja ska ta å klä på mig i guess puss å hej

p.s. är ett steg närmare mitt mål att gå upp 5 kilo efter gårdagskvällen! WIHO TJOCKIS HERE I COME! nej. jag vill inte gå upp men när det är så mkt i skolan och man heter jessica å suger på å planera kmr plugg före träning. just keeping you updated! haha d.s.

p.s.2. förresten som my dear friend sa igår, det gör inte så himla mkt vad man äter bara man mår bra! d.s.

Kommentarer
Postat av: julia broman

åh vilken klok vän du har!!

2009-11-14 @ 18:56:20
URL: http://juliabroman.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 12:58:16
Postat av: Anonym

nädå, hon får lite snilleblixtar ibl men annars.. not so klok.. hoho:*

2009-11-15 @ 12:59:24
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0