så otroligt värt inlägg (men det blev lite värt i slutet... nästan)

vettefan vad jag gör uppe, klockan är över fyra men jag orkar inte sova för då måste jag tvätta bort mitt smink först. blä jag hatar smink, så-drygt. esch, nedå hatar de inte. bara när man måste tvätta bort det. om ni undra (javet att ni undra).
förresten nivet han som spelade denny i grey's? mabye, mabye not men iaf, han är så läskigt lik en annan kille som va med i nån film man ser typ inte skillnad på dom. kom på det nu så känner mig lite tvungen att lägga upp bild jao

erkänn dom är skitlika?! fast denny ser mkt sötare å snällare ut och den andra ser typ manligare ut HAHA gud vad jag svammlar. men iaf så tycker jag dom är sjukt lika å i love them both. vad heter dom.. jeffrey och javier OJ det va lite lika namn också tillomed..
men javier är mer "gaaah"-charmig och jeffrey är mer "aaaw"-charmig. typ badboy och cutie. nej gud jag låter helt knäpp i huvet, hoppas ingen tar det här inlägget seriöst. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0