ohmy

så tomt. "förort" föreställningen som jag varit med i är slut nu. alla människorna som va med är så otroligt härliga varenda en och att inte få träffa dom varje dag som man har vant sig nu kommer bli skit konstigt ju:( åååååh fan va trist. orkar inte ens tänka på hur det kmr bli nu bläh, alla bombade iaf med sina kameror så det lär ju finnas en hel del bilder som kmr komma upp här on the blogg! usch saknar dom redan haha låter som största fjanten men helt seriöst man har ingen om hur det är förens man varit där. äsch inge med depptext nu det är så tråkigt och man blir inte precis på bättre humör av att skriva/läsa! ska skratta åt alla sär bilder som jag veet att vi tog! håll ut kik (nej det är ett ord va?) utkik så kommer det upp nån bild eller 30 här sen haha!
NU ska här pluggas som fa a a n verkligen, så efter med allt just nu eftersom jag vart ledig i en vecka och veckan innan det va jag sjuk nästan hela(y) ahja det löser sig alltid på nåt sätt! sen måste jag städa javet min söndag låter underbar men den avslutas med att gäbby kmr hit så det kmr bli toppen! så länge sen känns det som, men ahja nu ska jag väll börja plugga. wish me luck

(2 mobil bilder 4 now.. buuuhu haha vi va helt mosiga och lessna när vi tog bilderna så nej vi är inte så muppiga som det ser ut)

ja å världens gulligaste ciccan!!


jag å adaam, han å ciccan har varit tsm i 5 (6?) år.
sötaste paret ni kan föreställa er verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0