när jag ändå kollar..

när jag ändå kollar på idol kan jag ju skriva lite about it? "JAA VILKEN BRA IDÉ"
(dom som såg kvällens idol kanske kan förstå NÅT av vad jag skrev men dom som inte såg tvivlar jag kmr fatta)

anders my bagge: i love him, han är bäst maha. men han verkade lite konstig ikv tkr jag, "förstår du hur jag menar" nej fatta inte alls vad han snacka om. och sen sa han nåt om haloviin ända? nej det va weird men han är still bäst.
laila inte my bagge: nej nej och åter nej, gillar henne mindre och mindre för varje gång men vene riktigt varför. hon känns så fejk och wannabe ung. not a good combination.
andreas med stora ögon: kom på idag att han faktiskt har väldigt stora ögon? det va ju bra. han är inte små cool sådär, umgås med typ enorma kändisar och såå. i like him, han har bra smak i vilka som är bra och inte också. men baggen har mitt hjärta:)
clabbeeeeeeeeeeee: clabbelito va med idag! åh har saknat han massa med sina knäppa kommentarer, saknar alla i förra juryn men kisht - not so much. vet inte vad jag har emot tjejerna i juryn? ahja kul att clabbe va med iaf!

ah det va allt av mina mindre intressanta tankar, är inte på så mkt skrivhumör så ska sluta skriva nu. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0