msn in my ♥

kom hem för en stund sen. från tobbe den muppen. nejdå men det va kul :) haha vänta jag skrev ju när jag var hemma hos han, PLING!
ahja nu sitter jag å väntar på bilder från helgen som julia brosaaan ska skicka, men msn går för snabbt så vi hinner inte med!! nat, msn går ju som en jävla snigel. men hon fick snilleblixt nu och ska ta med usb minne med dom imorn, vad gör man inte för bilderna♥ haha så bilderna kmr iaf imorn! GLÄDJESKUTT, i know you glädjeskuttar.
anyway måste jag göra lite svenska nu sen BED, måste s o v a sovasovasova! okej nu räcker det vene vad jag skriver, pppppppuss

Kommentarer
Postat av: julia "BÄSTA" broman

hahah sötnos:)<3

2009-11-05 @ 23:21:54
URL: http://juliabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0