men heeeeeeej

vad jag är på bra humör! och idag är det inte utan anledning, det är väldigt mycket med anledning. så det kan bli ibl! och vet ni en till sak? another anledning till att vara glad liksom. PÅ ONSDAG SKA JAG PÅ LASSE WINERBÄCK JAJAJA! med vilmis hihi åh längtar very much. sen helgen som kommer kmr va super great och helgen efter det ska jag till globen på idolfinal och se eriiiiik (om inte han är kvar så.. äsch det finns inte ens att han åker ut!).

det är så bra för när man är på bra humör verkar allt bara toppen haha, fattar ni har jag menar? man typ tänker inte på det dåliga och även om man gör det (har två prov och en big mama inlämning imorn som jag inte har börjat med eller pluggat till) så verkar det inte så dåligt trots allt. esch tror bara ja vimsar nu va, haha ska sätta igång med pluggandet nu iaf. PUSS!


jag å gustav på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0