m usik

okej tänkte skriva ett snabbt litet inlägg (det blev ganska långt) nu för jag har lust och kmr inte hinna senare. it's about.... MUSICAA
okej musik är en av dom bästa sakerna som finns, förstår inte folk som inte gillar musik men dom har väll sina anledningar.. kanske. är man deppig finns låtar som passar, är man glad finns låtar som passar jag tycker bara att det är skönt på något sätt att lyssna på musik.. fattar ni hur jag menar? alla känslorna är riktade på ett å samma ställe, så ärde för mig iaf.
haha jag har världens mest blandade musik smak, lyssnar på allt jag kommer över som jag tycker låter bra spelar inte alls någon roll vem det är som sjunger bara jag gillar det.  hm ja så nu tänkte jag lägga upp en låt då.. inte särskilt ny kanske meen jag är fast för den right now och förresten är gammal musik bäst. inte för att den här är gammal men stör mig på folk som hör en låt från typ ett år sen å så hör man neeeeeeej den är så gammaaaaaaaal, allt måste inte låta som ett jävla rymdskepp. tack. here it comes iaf


älskar allt med den här låten, instrumenten, hans röst, texten, john.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0