jaaa rubrik

hej hopp gummi snopp! haha nej. jag skojade. hatar när folk säger så:)
jag är glad som jag varit hela dagen, igår hände mycket (kändes det som?) så det va tur att gabbi va här som jag kunde dampa med hah.
tänkte på en grej, vill verkligen få bort headern! måste göra en ny, i really do. oj det rimmade nästan:) nu ska jag in i bastun och varva ner lite, är helt hyper haha. byeeybbye

(förresten jag kom på första advent-dikten, nivet som man säger på lucian? så jag skriver men här för den är så julig och söt haha! och kort så jag antar att det kanske inte är så konstigt att jag kommer ihåg den..)

när första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla är så glada
att fira få advent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0