home, trött

eftersom jag har haft waaay för kul för å skriva särskilt mkt i bloggen i helgen.. och eftersom jag inte haft nån data (ha-ha) så drar jag igenom lite kört.
fredag: fin middag på vardag med julia å pernilla jaao, super mysigt. sen köpte vi godis som skulle räckt för ett år MINST, hem till pernilla och efter mkt övertalande från deras sida satte vi på sagan om ringen som va sååååå braaaaa!! trodde det skulle va sämsta nörd filmen men den va bäst♥♥♥
klockan 03.30 ungefär fick vi för oss å färga pernillas hår, sagt och gjort! blev skitsnyggt hehe. sen vid fem satte vi på one three hill, skitbra jag grät som faan fattar inte varför jag inte sett den serien förut? och sen somnade jag vid sju och dom vid nio på morgonen.
lördag: orkar inte skriva allt för då blir inlägget ÄNNU längre (logiskt..?) men jag å julia sov iaf över en natt till. vi va helt döda eftersom vi inte sovit nåt så det blev inget speciellt halloween firande utan det ska vi ta nästa helg ist har vi planeraat! :D
bilder kommer later.. pyss

p.s. helgen blev iaf TOPPEN för dom som inte förstod:):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0