happy som en

toppen dag idag, varit glad all day long fast jag inte har nått speciellt å le för? ahja det är så underbart att bara vara på bra humör så vem klagar:) hade iaf school som vanligt, mina axlar gör döont och är helt ömma efter dansen igår, det va skitkul men vi gjorde några missbildade kullebyttor så det känns som nån har stått å slagit på mina axlar. haha ahja hade no prov idag, det gick inte toppen men helt okej. trorja.. på fredag har vi so som jag har pluggat n-a-d-a till, inte ens läst igenom allt så det kommer inte gå bra kan jag gissa.. ska plugga sönder imorn! idag hinner jag inte men ska iaf försöka läsa igenom allt.. ifall ni vill skriva upp det nånstans eller så?
haha, nu sitter jag iaf å väntar på att mitt rostbröd ska hoppa upp å lyssnar på lasse bäst winerbäck och nu gjorde dom det! talk too you later-retal :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0