hallihallå

thank you thank you very much, jag vet att jag alltid skriver finaste rubrikerna! får inte skriva mkt eftersom mami vill ha datan orkade inte slå på min egna så tog hennes. sov fyra timmar inatt och jag är ändå inte trött? kmr va död imorn i guess. hade uppesittar tävling med julia "söt" broman och förlorade så det va ganska hårt :/
skulle upp tidigt idag, därför det blev så lite sömn och sen har jag haft rep hela dagen. efter repet fick jag lust att se this is it (infall som man får ibl bara nivet?) för den slutar gå snart!! och då smsa julia precis, it was faith ♥ nejdå men nu har vi iaf bokat biljetter till den klockan 15 över 9! hoppas den är goood. nu ska jag äta piroger, mumsens. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0