h e l l o

hallådär köp blåbär hallådär en gång till köp neee ja orkar inte!
hade premiär igår, det gick toppen! skitkul, blir så glad av dom där människorna:) eller ja dom flesta av dom. vissa är ju bara fkjuepoktepå. haha elak. nej då men det va hur kul som helst! en hel vecka full med föreställningar nu och juste HAHA vi va med i västerås tidning idag hahahahah jag dog dom hade ett kort precis när jag öppnade munnen och va mitt vanliga fotogeniska jag.. so beautiful it's truuue.
jag är så ful, skriver alltid med massa av samma bokstav. t e x neee, truuue och typ överallt in my inläggs men sånt är livet, jag skriver konstigt över huvud taget soo:) NEJ DÄR GJORDE JAG DET IGEN hahahha herremingud vad konstig jag är, borde nog sluta skriva nu.. bessooo. javet, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0