duktish brudish

hej leverpastej gay! vaa? nej javene. fuck david han smittar av sig med sin cp-het.
sitter iaf i soffan å myser nu, alla ska väll glo på paradise hotel som börjar snart känns som jag är den enda som inte kollar haha? criminal minds is the shit! heh:) jag har iaf varit på biblan och pluggat med julia brorsan broman (måste ju skriva hela namnet annars fattar ingen vilken julia jag menar?!) så duktiga jao!
sen on my way home skulle jag köpa mat och gabbe sa kebbabpizza så kebbabpizza blev det. ohmygod va goott! men nu sitter jag övermätt och ångrar att jag åt så mkt. VARFÖR ÄTER MAN SÅ MKT? för det va så gott i guess haha.. ahmen nu har criminal minds börjat så vihörs! BESSOSSS

2 hot 2 B true♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0