lördag j a o

sitter home och gör inge speciellt. varför göra det på en lördag kväll? har en massa bra ursäkter/anledningar haha
-ska upp tidigt imorn(!)
-mår illa som faan
-skönt å bara ta det lugnt ibl fast det är helg?
-har varit igång sen föör tidigt imorse och hela dagen, t r ö t t

men jag har det bra jag, sitter å chattar med julia hon är ju störd i huvet. men på ett mkt bra sätt jag låg här i min säng alldeles (stavas det så? alldeles? aldelles? aldeles? nej alldeles!) nyss och dooooooog av skratt. kan ju inte gå in på det mer än röstklipp, shania twain och lucia.
såg den nya com hem reklamen nyss förresten. den är skitsöt juu tanterna är äntligen roliga! fattade inte den gamla, eller jo nu gör jag det fick den just förklarad för mig.
"du är lika bred som du är hög = astjock ju"
"Sitter du ner eller står du upp = kanske att magen är så fucking stor så den hänger över benen"

så nu har jag skrivit lite väl mkt om julia i think it's enough men det va inte bara jag som inte fatta den förra com hem reklamen! dom tävlar ju alltså om vem som kan säga att den andra är tjockast. typ.
ahja nu ska jag sluta writta för ikv. lägger in en bild när jag ändå håller på(y) pusshej du är gaygaygay :* (nejdå men det rimmar..)




Kommentarer
Postat av: julia "BÄSTA" broman

julia är det allra bästa att skriva om!<3

2009-11-08 @ 04:07:21
URL: http://juliabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0