vaaaaaa vad är felet?

mats va nyss här å hjälpte mig med en grej till musiken. så kommer han tillbaka in och säger
"du förresten jag glömde tala om för dig, din kusin blev nerslagen av en kille i skolan. killen tyckte tydligen han var kaxig och stöddig så i söndags skickade han sms och skrev 'jag kommer slå ner dig imorn', din kusin trodde inte det var seriöst men sen i skolan kom han fram innan en lektion och slog till honom från ingenstans."

okej vi kallar honom inte "din kusin" men känns konstigt att skriva ut hans namn vet inte varför.

hur reagerar jag på dethär? först börjar jag le, för det är en störd grej jag jänmt gör när jag blir arg/rädd/lessen. men igentligen tänker jag ju "hur mår han?" "vem fan va det som slog vem tror han att han är" och "hur gamla är dom igentligen?"
min kusin är 13 han går i sjuan och jag har alltid tyckt han är så liten. vafan håller folk på med? varför ska alla slåss hela tiden finns det inte mognare sätt att lösa saker å ting på? nej orkar inte ens skriva något nu är bara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0