under månen... igen

hejsanhoppsanlillebrur. haha nej hej. hello.
hinner inte skriva här so much just nu för vi har så mycket i skolan nu innan lovet (NÄSTA FREDAG HIHI) eller ja alla andra hade sin "kraftvecka" förra veckan men jag valde att skjuta upp allt bright som jag är, så nu har jag allt den här veckan ist. usch har so prov på onsdag som jag inte hunnit plugga till eftersom jag pluggat till musikprovet imorn! yey me.
nej inte neggo (haha så fult att säga så, men ni fattar.. för dom som inte gör det. neggo=negativ person) nu för jag ska ju käka mamis goda soppa jag lovar det finns ingen godare!! så det blir nu, sen mer musik plugg! mam hade med sig lussebullar hem också så ska mysa ner mig med en sån senarre, som belöning för att jag för en gång skull pluggat. på riktigt. pusse-lusse-bulle :*

slänger upp den här bilden också, tog den från malins facebooook och ja..
behöver inte ens säga varför, just look at him?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0