sunrise sunrise

looks like morning in your eyes lalaladadalalammmmmmm.. haha. fixar mig lite inför avslutningen, wiho no more school!!! känns inte som det är idag. det känns inte som julafton är om mindre än en vecka heller... men så äre:D vänta bara tills julgranen kmr upp, då blire andra feelings. åh ska sätta på jullåtar fett mysigt! så snart järnvägs spår är slut.. :)
när vi va på konserten, lars winnerbäck om ni inte vet att det är han som sjunger den låten, efter en massa krångel efter att jag tappa bort biljetterna.. vet inte om jag skrivit det här va fett rädd för att vilma skulle bli arg haha men det blev hon inte, alltså jag köpte nya biljetter till oss båda eftersom det var jag som tappat bort dom. förvånar inte, typiskt mig.. men IAF, sidetrack blev det, så sjöng han järnvägsspår och jag hade aldrig hört den så jag bara sjöng typ låssas text för jag ville ju sjunga med ändå. hahah fick värsta snea blickarna från alla runt som faktiskt kunde texten men det vare värt.
nog om det nu ska jag fortsätta fixningen. bbb bbbye:*

Kommentarer
Postat av: vilmis

2009-12-18 @ 13:30:52
Postat av: vilmis

2009-12-18 @ 13:31:24
Postat av: Anonym

fett weird man ser inte vad du kommenterat? :s

2009-12-19 @ 01:28:21
URL: http://jessicamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0